מבצע החיסונים "לחתת כתף" יוצא לדרך: המבוגרים יתחילו להתחסן משני

    צבי טסלר No Comments on מבצע החיסונים "לחתת כתף" יוצא לדרך: המבוגרים יתחילו להתחסן משני

    במשרד הבריאות קוראים לכלל אזרחי ישראל לקחת חלק במבצע החיסונים "לתת כתף" לסיום מגיפת הקורונה. המבוגרים שיחלו להתחסן יתבקשו לתאם ביקור בקופ"ח בטלפון. במשרד הבריאות מבטיחים כי כל אזרח יוכל לקבל 2 מנות חיסון

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשרד  הבריאות מבשרים הערב (שבת) כי מבצע החיסונים נגד נגיף קורונה "לתת כתף" יוצא לדרך. המבצע יתחיל בשלבים ובאופן הדרגתי. כבא עכשיו יש במדינת ישראל מאות אלפי חיסונים ועומדים להגיע מיליוני חיסונים נוספים ברכבת אווירית, בעת הקרובה.

    משרד הבריאות יחד עם חברת ס.ל.א מאחסן את החיסונים בתנאי הקירור הנדרשים. במשרד הבריאות מבהירים כי על פי קצב ההתחסנות נספק חיסונים לקופות החולים ולאתרי החיסון.

    עוד מבטיחים במשרד הבריאות, אנו שמחים לבשר כי נוכל לספק לאזרחי ישראל את החיסונים כנגד נגיף קורונה ב 2 מנות חיסון כנדרש.

    בתוך כך, קופות החולים יתחילו לחסן את האוכלוסייה (מבוגרים) כבר ביום שני לכל מי שמתקשר למוקדי קופות החולים. אין צורך לחכות להודעה כתובה מהקופות.

    ביקורת נשמעה על קופות החולים כי אינן נותנות תמיכה טכנית לבני 60 פלוס שמנסים לקבוע תור לחיסון, חלק מהמוקדים סגורים, עם הנחיות לא ברורות באתרי הקופות.

    מנהלי המחלקות הפנימיות בבתי החולים ברחבי הארץ קוראים לציבור ללכת ולהתחסן, במכתב שהפיצו כתבו הרופאים, "אנחנו, שרואים כמעט שנה, את הכתר של הוירוס בגופם ובנפשם של החולים שלנו ב'מחלקות פנימיות קורונה', שיודעים מתוך ההתמודדות המתישה, והסוחטת נפשית עם הקורונה, כמה זו מחלה נוראה, שנפרדים בכאב לב עצום מחולי קורונה, שהולכים לעולמם, שצריכים לעמוד מול משפחות ולומר את הרע מכול, שיודעים כי גם אצל חלק מהמבריאים, יישארו תופעות רפואיות קשות",

    עוד הוסיפו, "אנחנו, יותר מכל גורם רפואי אחר במדינה, אשר מבינים עד כמה המחלה הזו מקוללת, מתעתעת וקשה, מפצירים: מהרו להתחסן".

    במשרד הבריאות הודיעו היום (שבת) כי החל מה 20.12.20 כל המדינות יחשבו אדומות ומי שישוב מהן יצטרך להכנס לבידוד של 14 ימים.

    או לחילופין לבצע בדיקה ראשונה בשובו ובדיקה שניה כעבור 9 ימים מרגע הנחיתה ואם שתי הבדיקות יהיו שליליות יוכל לצאת מבידוד כעבור 10 ימים. (בהפרש מינימלי של 24 שעות, בין 2 הבדיקות).

    ביחס למדינות שהיו ירוקות עד היום, מי שיחזור מהן עד 26.12 פטור מבידוד.



    0 תגובות